Na 5 jaar hard werken wilde Regio Foodvalley de resultaten van haar voedselprogramma presenteren. De zichtbare oogst in behaalde resultaten, maar juist ook wat er nog mag groeien. De plaat zorgde voor een goed gesprek over het vervolg voor de zaadjes die geplant zijn en de jonge scheuten die door willen groeien.
Een herinnering aan 'hoe doen we dat ook alweer' kan er maar beter aansprekend uitzien. Dan wordt het onthouden.
Er zijn veel mogelijkheden om jouw visie passend bij jouw organisatie en in jouw huisstijl te verbeelden.
Een ludieke tekening maakt iets écht duidelijk. En een vleugje humor helpt daarbij.
Sommige processen zijn gewoon lastig. Door ze samen stap voor stap uit te tekenen, krijg jij als opdrachtgever gevoel of het goed stroomt.
Een format zoals deze helpt jou in een gesprek tot de kern te komen.
Een dementievriendelijke wijk, hoe mooi zou het zijn? Met onder andere deze poster werden mensen in de wijk Soesterkwartier in Amersfoort uitgenodigd om mee te denken over dit onderwerp.
Een stap-voor-stap instructie, die er strak uitziet, werkt altijd.
Een visie is belangrijk, maar maak het ook leuk! Laat hem uittekenen en zet afvinkvakjes bij concrete resultaten. Mensen hóúden van afvinken! En de doelen blijven in postervorm scherp in beeld. Veel beter dan een document ergens op de gezamenlijke schijf.